neljapäev, 10. juuli 2008

Alustame reisi tutvustamisega


Enne kui päris reisipalavik kallale kipub, üritan jõuda valgustada lugejerahvast reisiettevalmistustest ja luuretööst. Tänaseks pikemalt kirjutatud teemaks on üldine marsruudi tutvustus.

Marsruudiks on:
Eesti -> Läti -> Leedu -> Poola -> Saksamaa -> Prantsusmaa -> Andorra -> Hispaania -> Prantsusmaa -> Itaalia -> Shveits ->Autstria -> Saksamaa -> Tshehhi -> Poola -> Leedu -> Läti -> Eesti

Nagu näha, on plaanis julgelt pool euroopat ära külastada.

Algne plaan oli sinnasõit läbi Rootsi (laevaga üle mere ja siis edasi), aga enne sõitnud soodne Paldiski-Kappelskär laeva on Tallink liinilt maha võtnud ja Tallinn-Stockholmi ülesõit kahele koos autoga läinuks 4000 krooni, mis on sulaselge kirves, eriti arvestades, et ega Stockholm võrreldes Tallinnaga küll Hispaaniast oluliselt ligemal ei ole ja vaheööde arv oleks olnud täpselt sama. Lihtsalt huvi pärast 4 tuhhi laevasõidule lähetada on ikkagi liig mis liig.

Niisiis ootab meid esimene päev tavaline rekkamehe marsruut läbi Via Baltica E67. Et veidi aega ja teekonnakilomeetreid varastada, otsustasime ööbida Valgas minu isa juures. Arvestades eelmise reisi kogemusi (eelmine kord ööbisime Varssavis ja isegi vaatamata lätis toimunud E67 teetööde tehtud ringile jõudsime varssavisse seitsme paiku) ja ajagraafikut, siis planeerime oma ööd Lodzi lähedal Strykowi väikelinnas. Strykow on meie jaoks ideaalne koht, sest see jääb täpselt poola A2 kiirtee alguse juurde. super koht õhtul jõuda, välja magada, hommikul kõhu täis toppida ja edasi sõita.
http://www.zlotehotele.pl/hotel_500_strykow/eng/

Järgmine päev ka suurt huvitav ei tõtta tulla, kuna plaanitud on jõuda Mannheimi ligidal olevale Formule 1 hotelli. Kuna Mannheimi on tubli 1000km ja pealegi, siis tuleb tuim Saksa bahnil uhamine. Eks ajavõidu tõttu tuleb loobuda teatud lõbudest ja ega kesksaksa pole ka teab mis huvitav, et seal pikem peatuda. F1 hotell sai valitud eelkõige hea kiirteeäärse asukoha ja väga soodsa hinna eest. Pealegi kunagi ammu F1 hotellis ööbides jäi sellest väga hea säästuhotelli mulje. Puhas ja hästi korraldatud. Just paras läbisõiduöö veetmiseks.
http://www.hotelformule1.com/formule1/fichehotel/gb/for/3509/fiche_hotel.shtml

Ka kolmas päev on väga pikk sõidupäev, koguni reisi kõige pikem sõidupäev, ning viima peab see meid Prantsusmaa linna nimega Narbonne. Kuigi kõige kiiremat teedpidi Mannheimist Narbonnei ei olegi väga pikk maa, siis sõidu elavdamiseks hüppame vahepeal kiirteelt maha ja sõidame otse läbi väiksemate teede kuulsa Millau silla juurde.
http://www.google.ee/search?hl=et&q=millau+bridge&lr

Peale seal uudistamist ja klõpsutamist vurame tagasi kiirteele ja ööks on broneeritud veel üks F1 hotell Narbonnes.
http://www.hotelformule1.com/formule1/fichehotel/gb/for/2221/fiche_hotel.shtml

Neljas päev on juba veidi huvitavam: keerame kiirteedelt Andorra poole läbi pisikeste mägiteede, ronime 2,4km kõrgusele Pas de La Casa üle mägipääsu, shoppame Andorra odavat Tax Free kaupa, Hispaaniasse jõudes jääb meil praktiliselt tee peale Montserrat kaljuklooster ning õhtuks jõuame kuurortlinna nimega Lloret de Mar. Hotelliks bronnitud kolakas Samba Hotel, kus plaanitud olla 5 ööd.
http://www.sambahotels.com/en/hotel-samba-lloret/hotel-description_30.html

jätkub...

Kommentaare ei ole: